Vähän taas kuulumisia

Viikko se taas vierähti melko nopsaa. Melkein koko viikko pelkkää matikkaa. Prosentteja, arvonlisäveroa ja sen sellaista huhhuh! 😀 Kyllä teki välillä vähän tiukkaa, mut siitä selvittiin. Oli vähän kummallinen viikko muutenkin kun mentiin joka päivä tosi myöhään. Vähän tuntuu aiheet olevan hukassa, kun ei viitsis aina koulusta vaan kirjottaa.. Tähän postaukseen ei nyt valitettavasti sisälly yhtään kuvia koska en kirjoita tätä omalla tietokoneellani. Ne kuvat tulevat sitten myöhemmin. Yksi työssäoppimiseen liittyvä asia tuli muuten mieleen. Vuorotyöt. Asia joka ei saa minua hihkumaan innosta. En vain voi sille mitään että en tykkää tehdä kaksi,- saati tulevaisuudessa sitten kolmivuorotyötä. Kaikkein inhottavinta on mennä iltavuorosta aamuvuoroon. Tällöin joka ikisenä aamuna aivoni käyvät tosi alikierroksilla 😀 Kyllä se sitten päivän mittaan helpottaa,mutta ne aamut… No, ehkäpä siihenkin asiaan tottuu, luulisin näin. Mites teillä muilla bloggaajilla on? Siis mikä on teidän suhtautumisenne vuorotöihin?

-Emmi-

6 thoughts on “Vähän taas kuulumisia

  1. Vuorotöistä en tykkää, mutta jos on pakko niin mielummin kaksivuorotyötä ja niin, että vaihtelu ei ole kovin monesti ilta ja seuraava aamu. 😀 Mutta tällä hetkellä koko kesä vuorotöitä tiedossa :/

  2. Onneks oon ite noi matikankurssit jo käyny:D Juu itekkää en niistä vuorotöistä tykkää osittain kyllä varmaan senkin takia kun päiväkoti on vain tiettynä aikana auki. Eli aina joutuu miettimään mihkä lapsen laittaa hoitoon.. Työssäoppimisen aikana tein pitkiä päiviä n.3-4 päivää putkeen 12h töitä. Voin kertoa ettei se ollut mukavaa ku kerkes kotona käydä vaan nukkumassa ja sit oli taas lähettävä töihin. Ja se oli huono asia myös Oliverin kannalta kun kerettiin vaan aamusin nähdä ja silloinkin oli koko aika kiire. Että täälä on toinen kuka ei todellakaan tykkää vuorotyöstä:D

  3. Vuorotöistä.. Ei oo myöskään mun juttu, lähinnä siks ett inhoon aikasia aamuherätyksiä koska oon yökyöpeli 😀 Jos sais tehdä pelkkää iltaa tai vaikka yötä, niin kävis mulle.. Mutta siis, kuten itekin sanoit niin kaikkein hirveintä työssäoppimisjaksolla oli tosiaan sellaiset vuorot kun ensin oli myöhäisessä illassa, eli pääsin 22.00 lähtemään ja bussilla kun kuljin niin olin kotona 23:n paikkeilla ja seuraavana aamuna piti taas 6.00 vääntäytyy bussille että ehti 7 töihin. Ei sellasta varmaan pitkään jaksa, tai en mä tiedä, ehkä siihen tottuu.. Kyllä mua silti aina ketutti 😀

    ps. Kai tänne voi muutakin kirjottaa ku vaan koulujuttuja? Kyl mä ainakin.. 😀

Leave a Reply

